هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

تایتانیک سیتی یک هتل نوساز است که درسال 2008 ساخته شده. عناصر معماری عثمانی در آن با مدرنیته ترکیب شده و به خصوص آن را به بیزنس‌من‌ها و تجار توصیه می‌کنیم. سرویسی که هتل در خصوص برگزاری امکانات برگزاری کنفرانس و جلیات اداری و کاری در اختیار مسافران تور استانبول مهر 94 می‌گذارد در نوع خود بهترین است ، ضمن این‌که هتل 181 اتاق مجهز به تهویه‌ی مطبوع دارد. رسپشن بیست و چهار ساعته و صرافی، آسانسور و رستوران از دیگر امکانات هتل هستند. با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از اینترنت و خشکشویی و ... هم به مسافر تور استانبول داده می‌شود. همچنین هتل پارکینگ هم دارد. تایتانیک سیتی درست وسط میدان تقسیم واقع شده و تفاوت فرهنگی و تاریخی ِ موجود در استانبول به خوبی در آن نمایان است. دیدنی‌هایی مثل برج گالاتا، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و یک ایستگاه مترو هم در نزدیکی این هتل‌اند.در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا (با بخش ویژه‌ی بانوان)، جکوزی و حمام فنلاندی هتل استفاده کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از ماساژ، حمام آفتاب و خدمات زیبایی نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز می‌توانند از ورزش در باشگاه بدنسازی هتل لذت ببرند. بوفه‌ی کنار استخر هم پذیرای مهمانان است.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

 

هتل سمینال استانبول  چهار ستاره

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول هتلی چهار ستاره می باشد. هتل سمینال استانبول با میدان تقسیم فقط 350 متر فاصله دارد و همه اتاق‌های هتل دارای اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت می باشند. منظره‌ای پانوراما از بسفر  از تراس هتل سمینال استانبولچشم انداز زیبایی دارد و همینطور هتل دارای استخر سرپوشیده می باشد. اتاقها دارای حمام و کتری برقی و مینی بار می باشند. اتاق های هتل سمینال استانبول با مبلمان چوبی و با رنگهای گرم چیدمان شده است. در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.  هتل سمینال استانبول دارای رستورانی زیبا و با غذاهای متنوع ترکیه ای و بین المللی می باشد که برای میهمانان تور استانبول خود تدارک دیده است و میتوانید از تنقلات و نوشیدنی های رستوران هم استفاده نمایید. میهمانان تور استانبول هتل سمینال استانبول از سونا و حمام ترکی و ماساژ لذت ببرند. هتل سمینال استانبول خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهد. علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از کتابخانه هتل سمینال استانبول نیز استفاده کنند. چهار کیلومتر هتل سمینال استانبول با مرکز تاریخی و زیبای شهر استانبولفاصله دارد . کافه و رستوران و مغازه های زیادی در نزدیکی هتل سمینال استانبول قرار گرفته است.در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

 مطالب مرتبط:

هتل تایتانیک سیتی استانبول

 

تور استانبول لحظه آخری





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: